Tillbaka

Hej igen, har haft lite problem med min blogg men nu är jag igång igen! (efter typ ett halv år) så nu hoppas jag att det ska fungera bättre.

Jag har en hel del att skriva eftersom det var ett tag sen jag bloggade men jag tar det lite kortfattat,i spenderade en vecka i huvudstaden och vi sprang bara på stan, åt  och snackade skit. Vi hade fruktansvärt kul och det är något jag helt klart vill göra om!:)

Sen har jag även jobbat på skellefteå camping i tre veckor, och trivdes kanon bra!
vi hade super kul och utan alla glada anställda hade jag nog inte klarat av att jobba där :P

Ja.. vad mer? jag har varit med kompisar och det har väl blivit rätt många sena kvällar men det har det varit värt de!
Var även på pdol, luleåkalaset och trästocks och de var helt klart över förväntat, vi hade skit kul!
hade ett skönt gäng killar med mig till både luleåkalaset och pdol och visserligen missade vi alla artister men vi hade grymt kul ändå !:)

Nu har skolan börjat om igen.. visst verkar jag ha en bra klass, men vi är dock bara tjejer vilket är lite tråkigt..
gick ett grymt schema och nu planerar vi in sminkningar, klädprövning och väntar på våra datorer, vi har även börjat fundera på APU platser och det lutar åt att jag ska åka neröver, APU:n kommer vara i tre veckor så det ser jag framemot!

Ska försöka lägga in lite bilder från stockholm med brudarna och lite andra sommar bilder, jag hoppas jag hinner fixa det ikväll så vi hörs då!


Kommentarer
Postat av: tlu

vad går du för linje?:)

2010-08-26 @ 20:08:09
URL: http://hejtlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0