har varit en runda på stan

Heej =)

Fyfan, jag har just kommit hem från stan, har just satt mig i sängen och lyssnar på lite mucik från Creed, efter skolan gick jag och helena och mötte wirre och johan så vi käkade på dallas.Sen gick jag och helena på stan för jag skulle hitta en jacka, vilken jag gjorde tillslut!
Sen har jag även köpt ett par byxor osv.

På skolan hände det väl inte så mycket tror jag.. ska göra min APU på arenan ;)
Ser framemot de, men det är ju några veckor bort.

Annars då?.. ja som det låter nu ska jag vara med andreas ikväll och vi ska förbi garaget han har i bureå sen får vi se vad som händer :)


Här kommer en bild på jackan jag köpde, dock ser den inte så bra ut när den bara hänger ( har tagit bilden från hemsidan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0