Hemma efter skolan

Hej!
Jag har just kommit från skolan, dagen började med att väckarn ringde ett antal gånger utan att jag vaknade och mamma ringde mig två gånger för att se om jag var vaken men jag svarade inte. Jag sov som en stock!
Mamma kom upp på mitt rum och sa, vafan är du döv eller ?!
jag kollade bara på henne och undrade vafan det var frågan om och då sa hon, jag hör din väckare ända ner började ju fundera vem fan det var som hade party hahahah!

Annars på skolan har det varit som vanligt, vi har bara suttit och lyssnat på alla otroligt " roliga och intresanta" lärare :/

Ska också försöka fixa en APU-plats innan slutet på den här veckan, jag hoppas att jag slipepr åka ner över men vi får se om det finns någon PAU-plats över. Det finns dock plats på aurum men dit vägrar jag gå! Skulle praktisera där i ettan och jag sätter aldrig min fot där. Så otrevliga! nej dit kommer jag verkligen inte gå igen.
Ska ringa till ishotellet och kolla om jag kan vara där, problemet är bara att jag fryser jätte lätt, men vi får väl se hur det går och vad dom säger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0