hemma

Hej!
Har nyss kommit hem från andreas. Vi var först i bureå där han har garaget och fixade till hans bil lite osv.
( hah när vi skulle öppna gick larmet för andreas hade inte hunnit få sin kod, hihi men de fixade han snabbt )
Sen for vi hem till han i ursviken och la oss i soffan och såg en film.

Imorgon blir det skola, börjar halv nio :O
Hela förra veckan började vi halv tolv så det känns mindre roligt att ställa klockan ikväll..
men vi slutar allafall klockan ett så det ser jag framemot.
Hade även tänkt hämta ut pengar, har tydligen fått tillbaka på skatten,
sen ska jag träffa tim en stund och sen kanske jag ska ner på stan och kolla om jag hittar något roligt :)

Nu hade jag tänkt krypa ner under täcket och se en film eller något så jag orkar upp imorgon!

Godnatt, vi hörs i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0