Basta i ursviken

Hej, jag hann inte med att skriva igårkväll eftersom nathalie inte har något internet.
Men kvällen började med att jag, andreas och palle for på max och käkade. Sen for jag och andreas hem till mig och jag gjorde mig klar. Sen gick vi till nathalie, och där var amanda och nathalie vi satt mest och pratade skit och hade allmänt kul!
Sen efter ett bra tag komm therese, senare på kvällen gick vi till robin och där satt vi en stund.
Sen for jag och andreas hem till mig och sov, även om det inte hände allt för mycket igår så hade vi rätt kul ändå tycker jag :)

Ikväll blir det troligtvis party med andreas kompisar i ursviken, det lutar åt att vi ska basta osv så det ser jag framemot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0