Att lära känna mig lite mer på ett snabbt sätt

Kärlek:
Ditt äldsta hångel? - 23
Hur många har du varit riktigt kär i? - 5
Vad tycker du om kärlek?Helt underbar,  ända tills man blir sårad, såklart..

När kramade du någon sist? - I morse
Saknar du någon speciell person? - jo
Har du svårt för att bli kär?-  Det har jag
När hånglade du med någon sist?Igår
När fick du senast en komplimang?Någon minut sedan
Har du hånglat med någon av samma kön? - Näe,
Har du ett förhållande nu?-  Ja
Vill du ha barn? -   I framtiden vill jag jätte gärna ha barn,

HAR DU :
Hånglat med nån riktigt ful?Det har nog hänt..
Hånglat med fler än 5 pers? - ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Nej
Gjort något riktigt dumt? - Ja
Gjort något du verkligen ångrar? - Haha, ja
Varit nykter på nyårsafton? - Förra nyårs
Åkt ambulans? - Inte vad jag vet
Gjort nåt olagligt? -Vem har inte gjort de ;)?
Blivit tagen av polisen? - Ja
Skämts över dig själv? - Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? - Nae

Varit kär i någon du inte haft chans på?Inte vad jag minns

SENASTE PERSONEN SOM:

Du sov med? - Andreas
Såg dig gråta? - Andreas
Fick dig att gråta?Andreas
Du gick på bio med?Wirre
Skällde på dig?Haha.. ja det vet jag faktiskt inte

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Nej
Kramat någon? - Ja
Kysst någon?Ja
Köpt någonting? - Ja
Sjungit? - Jo
Saknat någon? - Saknar gör man alltid mer eller mindre

VAD:
Längtar du till mest just nu?Att andreas kommer
Har du för kläder på dig? - Mjukisbyxor och ett linne
Ska du göra i sommar?
- Sommaren har just varit..
Åt du senast? Räkor, ris och en macka
Har du för mobil? - SonyEricsson
Vad köpte du senast? - Glass

VEM/ VILKA:
Slog du senast?Bra fråga!
Fick du sms från senast? - Mamma
Pratade du med i telefonen senast?
- Mamma
Älskar du? - dom som står mig närmast

ALLMÄNT:
Har du pussat en groda?Haha, nej det har jag inte
Kan du hjula? - Jo
Är du EMO? - Skulle jag inte säga att jag är

Skulle du kunna hoppa fallskärm?
- Är höjdrädd, men skulle vilja pröva
Har du sjungit inför publik? - Det tror jag inte
Är du hungrig? - Nae, åt just
Är du blyg? - Oftast är jag blyg, men försöker att vara social

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0