dålig uppdatering..

Hej allihopa!
Jag vet att bloggen har legat i andra hand nu ett tag men det börjar vara rätt mycket nu.
Men ska försöka blogga lite mer nu :)

Idag kom jag till skolan, och vi hade fotografiskbild. Idag skulle vi ta kort med lång/kort slutartid,
så jag maja och helena va istan och tog lite kort.
Sen hade vi två timmars hål.. lite drygt men finns inte så mycket att göra.
Så vi satt och snackade och spelade kort.
Och nu är jag hemma efter en sminkningskurs på två timmar
haha.. men de gick ganska bra, vi fick hjälp och råd om hur vi skulle sminka oss
och vad vi skulle tänka på.

Inatt sov andreas hos mig, han komme hit kring tio och då for vi till johan och lämnade en nyckel och sen
for vi hem till mig och la oss i sängen och bara mös ♥

Ikväll har jag inget planerat, vi får väl se vad jag hittar på. Andreas jobbar över ikväll så vi får se om jag hinner träffa han en stund ikväll eller om vi ses i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0