Det är bara att ta nya tag

Ikväll blir det en rätt lugn kväll med andreas♥
Vi har inget planerat än vad jag vet, haha men vi får se vad han säger och har tänkt
sig när han kommer och hämtar mig!

Idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag mådde som jag gjorde i natt osv, blev både rörigt och
jobbigt.. så jag har bara legat nerbäddad i soffan idag och pratat med doktorer i telefonen och sätt film.
Har inte haft så stor lust till att göra något eller röra mig mer än nödvändigt men,
nu hoppas jag att allt blir bra igen så jag får må bättre :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas inte det är något allvarligt! Krya på dig, kram!

2010-09-06 @ 09:24:28
URL: http://emeliesundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0