en kortfattad helg

hej!
Har inte kunnat blogga eftersom jag inte har haft tillgång till internet..
Men i fredags: Ja, andreas hämtade mig och vi tog det bara lugnt, vi var först hemma hos mig men när han märkte att jag höll på att somna kring tio tiden for vi ut och körde en sväng, sen for vi hem till mig igen och såg film.
Lördags var vi hos matte och linn och partade, sen gick vi på max och käkade blev heller inte så sent :P
& igår var jag i garaget med palle ante och stefan :D

Idag, har jag varit i skolan och ja där händer det inte så mycket just nu.Har två lektioner om dagen och slutar senast tio i två :)
Sen var jag upp på lassa och tog blodprov och nu ligger jag bara hemma :)

Haha, när jag och mamma kom hem från sjukhuset så stod det fyra killar vid vårat garage och filmade, typ tv-team så jag gick till en av gubbarna och frågade va dom höll på med, som svar fick jag: ja vi filmar lite.
sen drog dom så jag fick aldrig veta varför och till vad som filmade vid vårat hus :P



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ajdå, det var inge bra. Jag känner en tjej som hade så också, hon fick operera men det gick bra! Krya på dig! Kram

2010-09-06 @ 15:44:40
URL: http://emeliesundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0