En till tatuering? :)

Kollade runt lite på internet och hittade något som jag har funderat en längre tid på att göra.
Jag har funderat på att tatuera in en symbol för mitt stjärntecken, vilket är stenbocken.
& jag har haft svårt för att hitta en snygg symbol. För själv tycker jag att stenbocken
inte ser bra ut, visst är det något som jag alltid kommer vara, men
jag tycker inte man kan göra en tatuering som
man inte tycker är fin.
Och nu när jag va ute och kollade runt på internet hittade jag ett tecken som jag
skulle kunna tänka mig göra. Dock är det ett ( kina tecken ?) och jag därför inte säker på
om det verkligen står för stenbocken..
Men såhär ser den allafall ut:


Jag har tänkt göra den på vänster "bakaxel" eller vad man nu säger.. skulldra kanske :P?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0