Godmorgon!

Godmorgon på er allihopa :)

Jag har sovit som en stcok eftersom jag inte sovde så mycket i gårnatt..
Allafall, igår for jag andreas, andreas och patrik till ett ställe vid lövånger(kommer inte ihåg vad de hette)
och kollade på en 740  som min andreas köpte.
Sen for vi till stan och snurrade runt, och så klart for vi på max innan vi for hem.
Dock va min mat kall ... :/
Men men..

Idag ska jag ta det lugnt tills andreas kommer från garaget
sen ska han på systemet och jag ska äta suring hemma :D!
Fyf*an va gott!!
Senare ikväll ska vi till Andreas Norberg,
så det ser jag framemot :)


Kommentarer
Postat av: .................

Annars så säger man att de heter 740!!

2010-09-29 @ 14:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0