Gott vare

Hejhallå,
Jag har just kommit hem från kungsgrillen.
Jag var där och käkade med mamma frida och veronica,
Grymt god mat!
Rekomenderar det verkligen,


Jag åt grillad entrecote med pommes och bea-sås
hur gott som helst,
Köttet var perfekt grillat och allt var kanon!


Kan ju även passa på att lägga upp en bild på de jag och frida
bakade igår,


De skulle bli en kladdkaka.
Men vi hittade ingen passande form så vi gjorde i muffinsformar istället.
Sen kom frida med ideén att vi skulle snygga till dom lite
så vi la på strössel och krossade digestivekex, blev super :)

Ingredienser
2 ägg
2.5 dl socker
4 msk kakao
2 tsk vaniljsocker
100g smör
1 dl mjöl
1/2 tsk salt
Dom ska vara i ugnen i 15.20 minuter på 175 grader



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0