Hemma

Hej allihopa!
Idag har vi som vanligt bara lekt över dagen på skolan, som ni kanske såg i förra inlägget
hahaha, man måste ju roa sig med något, eller hur? :)
Efter skolan gick jag och maja till stan och jag skulle ta bussen hem, bråttom som jag hade
så hoppade jag på fel buss...
Och de kändes ganska onödigt men tanke på att jag hoppade av vid balder, för jag hade inte med mig
busstabellen vilket jag vanligvis har så jag visste inte var jag skulle hamna hahah
typiskt mig, men jag tog mig hem tillslut och nu ligger jag i sängen och ser idol som var igår eftersom jag missade det.

Ikväll blir det hockey med wirre!
Och har jag tur kanske jag hinner träffa andreas en stund också:)
Men nu ska jag se klart idol, bloggar lite senare igen,

Hejsvejs så länge!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Varsågod :)

2010-09-16 @ 14:01:33
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

roligt med hockey :)

2010-09-16 @ 14:13:28
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0