inte haft tid..

hej, tyvärr har jag inte haft möjlighet att blogga under helgen.
Så jag tänkte passa på att be om ursäkt för de!

Ihelgen har det inte hänt så mycket faktiskt,
jag har varit med andreas. Vi for och hämtade en bil i luleå i fredags och komm till stan ganska  sent
men jag for förbi bureå för ludde fyllde år osv.
Så var vi ute och snrrade med palles nya opel, och sen for jag och andreas hem till mig och såg en film och somnade.

I söndags (alltså igår) så var vi hos andreas bror, och fikade osv
sen for vi till ursviken och bureå en sväng innan vi for hem till mig och såg idol.

Idag.. haha ja vad ska man säga, vi har inte mycket till skola som ni kanske redan vet,
så där händer det inte mycket alls :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0