Ledig

En ledig dag såhär mitt i veckan, är faktiskt ganska skönt att få ta igen sig lite osv.
Jag sov hos andreas inatt ♥
Därför har jag inte uppdaterat något sen igår.

Igår låg vi allfall bara isängen och kollade på tv, båda två var helt slut så det blev en myskväll igår!:)
Sen i morse när jag vaknade hade andreas farit till jobbet så de var lite tomt i sänge..
men hade ett litet sött sms att läsa när jag vaknade:)

Sen kom han och hämta mig just efter elva så jag for direkt till stan och köpte lite grejer,
bl.a köpte jag en percing osv, sen gick jag och solade på suntan (VAR SKÖNT SOM FAN!)
Sen var jag även förbi på skolan och hämtade lite papper som vi har prov på..

Annars har det inte hänt så mycket roligt,
mamma satt och kollade på en skit söt vovve, dock är den i lund.. lite långt att åka men jag ska se om jag kan övertala antingen mamma eller någon annan att köra dit och hämta den :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0