När är det rätt tid att åka,

Nu har jag och Marica pratat om att fara iväg från lilla ske-å
och slippa allt tråkigt folk osv här.
Nu har det blivit dax att börja planera en utlandsresa!!

Vi har kollat runt lite och det lutar åt att vi åker till turkiet,
men när vi åker är ännu inte bestämmt.
Vi har spekulerat i att åka nu på torsdag, v39
eller v44.
Så vi får se när det blir. Men det har varit så mycket på sista tiden.
Marica ha just fått ett jobb och jag ä va och varannan dag på lassa och tar blodprov.
Plus att jag v40-43 har APU som jag inte kan missa en hel vecka av.
Men jag hoppas det snart blir av, så ackta er turkiet, för inom kort kommer det
två party b-rudar som är sugen på ha kul och bara göra det som faller oss in :)



Det ska bli så grym skönt att koppla bort allt här hemma och bara göa det man känner för.
Att träffa nytt folk, bada och sola.
Det kommer bli grymt!

Kommentarer
Postat av: en hemlig veeeeen

hoppas ni super skallen av er ! De ska jag också göra när jag följer dig v.39 eller v44, DO YOU KNOW ME (A)?

PUSS VI KOMMER HA SÅ JÄVLA KUUUUL !!

2010-09-20 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0