Premiär

Godmorgon!

Jag hann inte blogga igår efter hockeyn men som jag skrev i inlägget igår så for jag till Wirre igår

innan hockeyn och vi cyklade till isladag i regnet, men kul hade vi!

Hahah Wirre cyklade som en tok, dock förlorade vi igår mot färgestad.. Det kändes självklart surt men

dom spelade helt okej match !

Efter hockeyn kom andreas och hämtade mig så vi for en sväng runt stan, hämtade ut pengar och tankade.

Sen for vi hem till mig och låg och pratade om allt mellan himel och jord tills vi somnade, jätte mysigt !:)

 

Men idag är det en ny dag, just nu sitter jag på skolan och har fotografiskt bild.

Efter de har jag hål ett tag och sen turism prov...

Så vi får väl se hur det går hahaha!


Bjuder väl på en bild som Maja har tagit på mig

hahahah....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0