Så kan de gå

Jag gick ner till mamma och frågade när maten skulle vara klar,
när jag kom upp sa frida: Lina patrik har ringt och sökt dig.
När jag kollade på mobilen hade jag fyra missade samtal från andreas och ett sms
där det stod :Svara vi ska till luleå!!

Så jag ringde upp andreas men då svarade palle.
Patrik: antes telefon patrik
Jag: hej, jag såg att andreas hade ringt?
Patrik: jo men han duschar nu, men du jag och andreas ska till luleå nu och hämta en bil!
jag:NU?!
patrik:ja, är du hemma eller?
jag: jo.. men jag har inte ätit osv...
patrik: ja men andreas står i duschen, så vi kommer och hämtar dig på nån timme.
jag: jaha, men jag trodde nu skulle komma nu?
patrik: haha, nej vi kommer och hämtar dig på nån timme


haha.. panik för ingeting ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0