sjuk..

Nu ligger jag hemma i sängen och har just sätt klart "emsam mamma söker".
Jag missade ju det igår för jag och andreas låg och såg film istället vilket var jätte mysigt =)
Men det är ju tur att man kan se det på tv3paly!
Verkar ju vara bra även iår.
Annars brukar det oftast vara att de fösrta prgrammet man ser och dom första som är med "lär man känna"
och sen tycker man att när dom nästa sesong är blir allt mycket sämmre men det verkar faktiskt vara bra även denna gång:)





Ikväll vet jag inte vad som händer, känner mig inte alls pigg..
Har hostat hela natten och har jätte ont i halsen.
Så antingen kommer jag nog bara ligga hemma och se på film
eller så är jag kanske med andreas, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0