Slö idag

Hej alla vänner och bekanta:P
Jag måste ju börja med att tacka för en jätte trevlig och bra kväll!
Vi var ju hos andreas norberg hela kvällen, de va ganska mycket folk med det
var super trevligt! :)

Idag händer det nog inte så mycket, jag har just käkat och får se om
jag ska plugga lite. Jag har två prov imorgon och jag har inte pluggat till något av de..
Ett prov har vi i hotsoft(bokningssystem)
det är inte så svårt och vi får ha en mall som vi kan läsa oss till hur vi ska göra.
Känner egentligen ingen oro över just de, men det är ju alltid bra om man är påläst.
Sen jag har även prov i hotell och det är knepigare vill jag lova!
Det gruvar jag mig faktiskt till, vi ska kunna berätta om vad det är för typ av klänning/kostym och
vi ska kunna när de används och massa annat..

Ja, just ja!
Mamma har lånat en lillvovve hem till oss som vi ska ha en tid framöver
bara för att känna efter som vi vill skaffa en ny hund. Ska lägga upp en bild på henne
lite senare, för jag har inte hunnit ta något kort på henne.
Hon är hur söt som helst. Och hon har legat i sängen med mig och andreas
nästan hela dagen och bara myst :)

Sen måste jag städa idag! Det ser förj*vligt ut..

Att göra idag :
-Städa
-Plugga till proven
-Göra några bokningar på hotsoft
-Försöka fixa till lite i rummet,
ska gå ut i garaget och kolla vad jag har för
spännande i flyttlådorna, om jag hinner
och orkar.
-Se stefan&krister
-vara med andreas ♥

Kommentarer
Postat av: linn

inte stefan och krister.... haha!

2010-09-26 @ 22:02:56
URL: http://linnluundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0