Slöar

Idag har det varit ganska lugnt måste jag säga. Efter skolan eller ja.. skola och skola
efter vi va och prövade klänningarna ska jag väl kanske säga så åkte jag in till stan med
Maja och helena, vi traskade runt en stund sen for jag hem.
Så jag har inte alls gjort så mycket idag och det har varit ganska skönt.

Snart kommer andreas hit, han har jobbat över ett tag men han ska allafall komma hit och sova,
så jag hopaps att han kommer snart :)
Fick veta av mamma nyss att proverna är inte alls över vilket jag trodde förra gången jag var upp till lassa..
så jag ska dit igen i morgon bitti innan skolan, vilket innebär att jag missar fotografiskt bild, med det är väl inte så
mycket man kan göra åt de.

Hade tänkte krypa ner under täcket nu tills andreas kommer, jag har varit nere och sätt på idol :P
Men hinner jag så bloggar jag före jag åker med mamma till lassa och tar proverna annars
bloggar jag när jag kommer hem i morgon!
Godnatt på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0