soft

Sitter i sängen och kollar runt lite, på skotrar osv börjar ju snart vara dax för det!
Dock känner jag en mamma som inte längtar lika mycket till skoter köp men.. så är det att ha barn ;)
En låt jag verkligen tycker ni ska lyssna på är
free fallin´ - John Mayer
Helt klart kanon bra om man vill lyssna på en lite lugnare låt osv!
Ja, vad mer?.. Ja imorgon är jag ju ledig, men har lite små grejer att göra.
Har fortfarande inte hunnit hämta ut mina pengar än som jag skulle göra iförrgång och igår. haha
Men så är det om man har mycket att göra.

Ska försöka kolla igenom lite saker, vi ska ha prov den 23:dje om blommor och
vad alla olika betyder, vad antal rosor betyder och när du ska använda rätt färg på blommorna till rätt tillfälle.
Vi ska även kunna vad vårat stjärntecken "är" för blomma.
Stenbocken = Tulpan
osvosv.. mycket att hålla reda på men så är det, men i övigt har vi inte alls mycket i skolan och göra
så jag känner mig faktiskt ganska lugn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0