vovve

Hej alla pigga och glada,
igår var varken jag eller andreas pigga så vi gjorde inte alls mycket.
Vi var förbo och sa hej till matte och fredde som vi var hos i fredags och sen for vi tillbaka hem till mig
och ladda ner en film och bara tog det lugnt, ända tills mamma kom.. med en lite hund!
Haha jag la henne i sängen mellan mig och andreas och hon började tok bita på andreas och blev jätte busig, så vi busade med henne en stund sen somnade andreas hah..
så jag och doris busade halva natten tills slut blev jag as trött så jag släckte lampan, jag skulle kolla vad hon gjorde.
Men hon la sig på mina byxor och somnade som en stock hah
hur söt som helst :)
Jag ska ladda upp en bild på doris och andreas sen, ska bara hitta mobil kabeln före :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0